Naturkunskap

Sen jag kom hem från stan idag, var där och köpte en epilator :P
Så har jag pluggat:
aa det ni naturkunskap. Har prov imorron känns som att jag kan allt men man vet aldrig. jag och natur går inte riktigt ihop i alla fall inte på grundskolan, det e bara att fråga dem som har gått med mig i skolan länge. Men nu ska jag klara det, provet är efter idrottslektionen så man har i alla fall rensat huvudet på all annan skit.
´Sitter nu och tittar på Idol och väntar på att Andrea ska ringa <3

Orienteringen igår blev rakt igenom ösregn, och jag va hur blöt som helst. Frös till och med efter att ha tagit en välförtjänt varm dusch. Efter det så var det upp till sjukhuset för att ta en spruta. Sedan åkte jag ner till söta Mikkan och var hemma hos henne i ca 1 timme. Vi åkte tillsammans vidare upp till Handbollen sen. Träning var ganska rolig och gick ganska bra :P

Ska klockan nio titta på Grey's Anatomy, senare blir det att gå till sängs. Börjar 8:10 imorronb, så jag tar tåget som går 7:39 så jag får gå hemifrån ca 7:15, blir då att gå upp 6:10 :P
Vilket tidschema ni fick nu.

Imorron blir det skolan, prov, vidare till bergakungen för att hämta biljetterna till HSM 3 som Mikkan och jag ska på den 26:e, senare vidare hem plugga lite Franska (prov på fredag) och sedan vidare upp till träning 18:30-20:00

Vad e era planer för kvällen och imorron???

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hmm... vi slutar så sent imorgon :/

Lycka till på provet!

2008-10-01 @ 21:31:10
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0