Matchen

Som ni kanske vet spelade jag match igår.. Vi förlorade det enda jag satte var stolpskott.. efter matchen var det spelarmöte där jag blev framröstad till vice lagkapten. Har aldrig ens varit vice lagkapten på de 8 åren jag har spelat handboll så det blir jätte roligt. Tror ni att jag kan passa som det? :P
Men som jag sa igår utlovade jag matchens outfit, mina miner på bilderna e hemska men men...

   våra gräsliga strumpor...

 

Tydligare tröjans fram och baksida. Vad tycker ni om matchstället?? <3

Idag blir det lite svenska plugg ska skriva färdigt några frågor, sedan ska jag iväg och lämna filmerna jag och Jonna tittade på igår, vi tittade på:

December boys: ganska bra, men otroligt seg trodde aldrig att den skulle ta slut
27 dresses: så otroligt bra, vill se vill se den igen :) Detta är verkligen en film som jag rekommenderar =D

Ikväll blir det även titt på One Tree Hill och Gossip Girl :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jonna

små seg, men annars ok :) vad gör du?

2008-10-05 @ 12:55:34
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0