Mamma Mia

Var som sagt hos Mikkan igår och jag säger det igen bilderna från risk dagen och dagens outfit får ni ut i ett bildinlägg imorron. Har inte riktigt orken att lägga in bilder nu. Sitter och tittar på Mamma Mia the movie <3  Älskar den den e bara så bra. Har ni sett den??
Skolan idag var seg men ganska rolig, jag fick faktiskt G på naturkunskapsprovet, trodde att jag skulle få IG :P Men nej nej..
Hoppas att ni alla har en underbar kväll, är seg så orkar inte skriva mer :P

Träningen igår var okej förresten, jag satte stolpen i början hela tiden men sen funkade allt :P

Ikväll blir det titta färdigt på Mamma Mia, titta på Step Up 2 tror jag och såklart blir det Grey's senare.

Saknar och Älskar dig Andrea <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skolan kan då ta på krafterna :)

Tack sötis! :)

vad gör du då?

2008-10-08 @ 19:38:06
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

visst är den :D

2008-10-08 @ 20:25:09
URL: http://eerikanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0