Internet

Tjena ett tag sedan jag skrev nu, senast fredag kväll . Min bror är orsaken, han spelar ganska mycket ute på ett online spel och bara därför har mina föräldrar satt en timer på internetuppkopplingen så att vi inte ska kunna vara ute så mycket. Och jag vill ju blogga mycket men kan ju inte det, då nätet nästan aldrig funkar.
Men i alla fall min dag igår var ganska lagom seg, vaknade runt tio då jag degade ordentligt till klockan blev kvart i ett och jag kom på att jag kanske skulle äta något innan jag stack till träningen. Jag tränade 14-16 och den gick la lite halvt bra, missade målet hela tiden och bara misslyckades med allt men i slutet blev allt lite bättre :P På kvällen var det middag som blev jätt rolig skrattade och pratade mycket och det blev verkligen en lyckad kväll <3


Idag än så länge så har det bara varit att dega, tittat på Mamma Mia bland annat och drack nyss min andra kopp kaffe för dagen med ett gott wienderbröd som mamma hade köpt :) För att bevisa att jag inte lorkat göra någonting kan jag säga att jag fortfarande sitter i min sovtröja. Ska ju iväg och spela match idag, men matchen är inte förrän 18:30. Samling 17:30 och jag blir hämtad 17:05 av Jonna <3 Så jag orkar liksom inte fixa iordning mig :P


Outfiten till matchen :P


Ska nu skriva färdigt detta inlägget och sedan ska jag logga in på bilddagboken och titta på bilder :P

Vad ska ni göra denna helgdag?

Hoppas att ni alla får en underbar söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0