Grey's

Nu e det dags för mig att logga ut från denna sida och denna datorn. Klockan är snart nio och då stängs mitt internet av... Har precis hjälpt en kompis lite med en samhällsuppgift och hoppas verkligen att jag hjälpte henne på rätt sätt och att jag inte bara babbalde på som jag har en förmåga att göra.

Om fem minuter börjar Grey's så nu bär det av ner i källaren för mig för att titta på det med ett äpple i handen :P
Nån mer som ska titta?

Imorron om jag inte hinner blogga under dagen blir det först skola och sedan träning 18:30-20:00
Hoppas att ni alla får en härlig dag imorron, och att vi slipper regnet som vi göteborgare har stött på nu.
Man är våt så fort man går utanför dörren....
Men jag kan lika gärna nu hälsa:

Gonatt, sov sött <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, detta regn... Och jag som cyklar!

2008-10-16 @ 16:33:46
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0