Gomorron

Gomorron

Mitt dåliga uppdaterande fortsätter. I lördags blev det ingen stan innan träningen det blev bara att ta det lugnt, på träningen har tränarna kommit på att vi ska ha fys typ varje träning, så träningen i lördags blev en del styrka, snabbhet etc. Har en del träningsvärk i mina skulderblad :P Efter träningen i lördags blev det hem och åka iväg och handla. Åt middag, slappade framför tv: n och la mig ganska lagom klockan stod på 23:15, men som ni kanske visste skulle man ställa om klockan till söndag så jag la mig redan 22:15. Vaknade sedan i den nya tiden runt halv åtta....

Dagen igår blev stan med syrran. I ösregnet fick vi ända en del gjort :P Jag köpte en stickad tunika och stina köpte ett par jeans och en klänning. Efter sna blev det bio med Mikkan för att äntligen kolla in HSM 3, den var hur bra som helst låtar som jag hoppas att någon snäll kompis vill ladda ner till mig och skicka :P När jag kom hem blev det One Tree Hill, äta och Gossip Girl och Hål i väggen. Skulle följt med och hämtat mamma som kom hem från Barcelona igår men jag höll på att däcka ihop redan halv tio, så jag gick och la mig. Läste innan ungefär ett kapitel men det blev inte mer eftersom jag var så trött... Vaknade idag klockan nio, för ca en timme sedan.


Dagens planering blir:

Simma med syrran och hennes kompis(-ar)

Ska försöka göra något som har med skolan att göra men vet inte om jag orkar.

Ta det lugnt

Ska bli uppringd av Andrea, ringde henne igår men som vanligt ringde jag olägligt hon skulle precis titta på Mamma Mia :P


Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska ta ett foto till ID-kortet, äta sushi och städa rummet :P

2008-10-27 @ 12:32:51
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0