För social?

Som jag kanske har glömt att säga insåg jag i lördags att ungefär en hel familj typ hatar mig, har ingen aning om varför.... Vill veta vad jag har för problem enligt dem? E det för att jag e FÖR social enligt dem, eller vad e det egentligen? Att avsky en människa, jag vet att det är ett starkt ord men jag vet inte annars hur jag ska uttrycka mig. Visste redan att pappan i familjen inte älskade mig riktigt, att mamman kändes det som att hon inte gillade mig av flera olika anledningar och att en av systrarna knappt pratade med mig. Men nu har jag insett att inte ens den 4:de medlemmen i familjen gillar mig på det sättet som jag trodde att personen gjorde.

Varför kan folk inte bara prata ut om saker?
Varför är det så svårt att prata om ett problem med någon man känner ganska väl?



Men för att sluta bry mig om vad folk tycker, så har jag precis spelat pingis med några kompisar och syrran riktigt roligt =D
Och såklart så måste jag lägga ut Veckans Snygging, som inte helt oväntat i och med att jag såg HSM 3 igår blir
Zac Efron - motivering: han blir bara snyggare och snyggare i varje film och man bara smälter, eller vad säger du Mikkan? .P





Se nu till att ha en fortsatt underbar måndagskväll <3 =D


Kommentarer
Postat av: erik

Vad är snyggast, mörka eller ljusa jeans? :)

2008-10-28 @ 12:32:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Mikkan

han är skit snygg!!!! :P

2008-10-28 @ 12:33:22
Postat av: emmy

ja, han är gryyymt snygg! =)

visste du att han ska vara med i nästa pirates of the caribean-filmen?

fin blogg du har.

KRAM.

2008-10-29 @ 12:38:36
URL: http://eeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0