Dålig uppdatering

Förlåt, förlåt förlåt
För er få läsare som läser bloggen. Jag har under denna veckan inte haft så mycket att göra i själva skolan men det har varit fullt upp med massor med annat istället. I måndags var det skolan och promenad. Tisdags skolan, plugg och träning... onsdags var det skolan, träffa lina, spela match . Mellan matchen och min skola så var det inte så lång tid så jag var hemma i ca 10 min, var ganska glad att mamma körde till denna match. Spelade inte särskilt bra missade mycket, men vad ska man säga vi mötte Aranäs SM lag, men gud vad jag hade viljat vinna, gjorde i alla fall 3 mål Cpskytten och Cpkanten <3 fick spela ihop igen, det va jätte länge sen sedan underbart va det <333
torsdags fick vi reda på när vi kom till skolan att vi bara hade halvdag pga att alla splärare skulle på utbildning. Men jag var ända kvar i skolan ca 1½ timme, emma hjälpte anna med matten , jag pluggade franskan, förklarade lite grejer som har att göra med naturkunskap. Och skrattade mycket åt killarna som verkligen funnit varandra :P Niklas och Mattias :)
Idag började dagen i skolan 08:00 med franskan, det var var en tjej från algeriet med och jag, sandra och victoria kom i en grupp med henne och vi visste inte alls vad vi skulle säga :P hon pratar bara arabiska och franska :P På matten blev det jobba vidare, lunch rasten blev skratt åt emelie och anna, en liten tripp till coop för att fixa gratis sms igen :P Geografin blev mer eller mindre planering och även planering blev det på organisation & ledarskap.
Men nu e jag hemma, fick reda på av min syster att vi ska äta hos farmor, så jag slipper laga mat idag :)

Imorron blir det stan och sedan träning 14-16
På söndag blir det att ta det lugnt och sedan ska jag på HSM 3 med Mikkan.

Och jag hoppas att ni alla har grattat Mikkan idag, älsklingen fyller nämligen 17 år idag <3 Grattis älskling <33

(
gammal bild)
Älskar dig <333

Ikväl blir det Idol- som idag har Abba tema, ska ni titta?


Kommentarer
Postat av: erik

tack :P

2008-10-24 @ 18:25:18
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag ser :D

Lars är underbar!!!

2008-10-24 @ 20:56:59
URL: http://mickansfilm.blogg.se/
Postat av: erik

Mmh, Johan var kass, men han klarade sej kvar :S

2008-10-25 @ 12:17:30
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: mikkan

va det den bästa bilden du kunde hitta?? :P

2008-10-27 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0