Dagen

Dagen blev ganska seg, märkte att om jag hade fått ut mig igår att jag ville va me älsklingen hade det gått <3 Det visade sig att vi båda hade slappat hela dagen idag :P

Idag har jag i alla fall simmat 1000 m :) (bild från Lysekil):

 Jag ser hemsk ut men det bjuder jag på, Julia sötast som alltid <3

Men under dagen har jag inte bara simmat jag har även bakat Lakritskaka och lagat mat och tagit det lugnt framför tv:n. Irriterat mig på en irriterad gubbe som inte kan sköta sitt eget ..............
Pratade även nyss med älsklingen Andrea <3 Ska vara med henne imorron <3

Så imorron blir schemat :P:

Vakna
Ta tåget till Andrea <3
Ta tåget hem från Andrea <3
Möta Mikkan 18:00, som vanligt :P
Träna 18:30-20:00

Vad ska ni hitta på imorron?

Ikväll blir det förresten att fortsätta att ta det lugnt och titta på Scrubs tror jag :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

:o

var det inte kallt?

2008-10-29 @ 16:15:55
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0