Buffertdagen i bilder + denna dag

Hej tänkte ge er bilder från buffertdagen förutom att plugga så:
Var jag på promenad med hunden:
                 

Gjorde slingor:

Före                                                Efter
                   (var tvungen att painta över min min, den va hemsk...)
Vad tycks?

Denna dag

Under dage idag har varit seg, först organisation och ledarskap, roligt typ roligaste ämnet på dagen :)
Sen skulle vi haft matte men vi trodde läraren var på gymnasiemässan för att lektionen var inställd.
Efter lunch svenska då vi skrev manus för rollspelet vi ska göra på måndag. Jag kan avslöja att det kommer att bli jätte roligt och att jag kommer att ha svårt för att hålla mig för skratt :P
Sen franska, fick tillbaks provet och jkag hade inte fått IG, jag hade faktiskt fått ett G :) Fick med oss hem en intresseanmälan för Paris med franskan, hoppas verkligen att många är intresserade och att mina föräldrar går med på det, vill verkligen åka =D
Sen skulle vi ha haft naturkunskap, men det visar sig att matte/naturkunskapsläraren har varit sjuk hela dagen och det var tal om att han hade sjukanmält sig för imorron med :P
När jag kom hem blev det One Tree Hill (gamla avsnitt), The Hills :P Och nu har jag precis ätit.
Ska nu gå över till grannen och se om de vill köpa min sista idrottsrabatten, önska mig Lucka Till!!

Ikväll blir det annars Bonde Söker Fru och Grey's Anatomy
Vad ska ni göra ikväll?

Förresten jag tänkte att jag skulle ta ut dagens snygging idag, det blir mycket bilder idag (ni måste säga till om jag ska sluta ha med bilder hela tiden), Snyggingen är:

Kip Pardue (hhaa , det blir han igen men han e så snygg :P)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättesnygga slingor!!

2008-10-16 @ 16:34:39
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0