Bild inlägg från veckan

Tisdag - Riskbana

            

Dagen - Fredag

Outfit:
 
Skor - Din Sko
Sttumpbyxor - Lindex
Kjol
Stickade strumpor - gjorda av mormor :P
Svart linne - HM
Svart Tröja - HM


Mina stickade benvärmare :


Dagen var fylld av film på franskan som var ganska bra, matteprov som gick okej , geografi där vi skrev och letade fakta om Örgryte och Biskopsgården, Org & Ledarskap mycket skratt och lika roligt som vanligt.

Efter skolan gick jag från korsvägen - Valhalla i regnet där jag mötte Sofia. Vi gick in för att simma, simmade 1km, badade bubbelpool och bastade och bara tog det lugnt i vår egen frisersalong inne på cafét. Nu e jag hemma igen och sitter och tittar på idol. Heja Alice, Robin E & B och Anna <3
 Vem hejar ni på?

Helgens planer:

Imorron:
Träning 14 - 16                                      Middag hos denna underbaring 19:00
                      

Söndag:
 Kanske konsert där Lisa ska sjunga <3
Match Sävehof 2 - GKIK


Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0