Äpple

sitter nu och äter äpple och tänker på lines version av I kissed a girl ...
hennes version är: "I eat an apple and I like it"

Skolan idag var ganska skoj, org och ledarskap blev skratt och diskussion roligt va det :)
Efter skolan blev det stan med Nina <3 Hon köpte en ny mobil, medan jag köpte ansiktsmask, och ett par skor:
Vad tycks?

På stan träffade jag en del jag kände, träffade min gamla klasskompis lillasyster, Joakim, Natta och Amanda (min systers klasskompis) oh gick förbi Conny två ggr....
Nu e det idol och efter det blir det Smallville tror jag :P
Dagens/veckans ros går till snyggis Nelly:



Vad ska ni göra resten av kvällen?

Kommentarer
Postat av: mickan ;D

gud vilken mysig dag du måste ha haft ;D skitnygga skor;D

va blev det för mobil till nina då?

2008-10-03 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0