Äntligen fredag

Ja och nu var det äntligen fredag. Denna veckan har det varit en del:
Måndags: promenad och plugg
Tisdags: orienteringsdag i ösregnn....tagit spruta på sjukhuset sista :) och även träning som var ganska roligt 18.30-20.00
Onsdags: Pluggade, köpte epilator :P
Torsdags: naturkunskapsprov, träning gick åt helvete för mig...
Fredag: jaa dagens dag helg som för en gångs skull inte är jätte planerad.
Men dagen idag har redan blivit Franska prov som gcik okej men det kändes som att jag inte kunde någonting. Om ca 1½ timme har jag Geografi och sedan Organisation & Ledarskap, tror att jag kommer skratta mycket har ju Emelie och Hanna <3:) Efter skolan ska jag till stan och det visar sig att Nina ska dit med , så vi ska gå tillsammans :P Jag ska köpa stövlar och ansiktsmask och Nina ska köpa en ny mobiltelefon <3 Ska bli jätte roligt en rolig sak att avsluta efter skolan fredagen <3 Ikväll blir det nog bara att slappa framför tv:n. Blir nog Idol, Smallville och så vidare. Blir nog ett inlägg ikväll :) Så att ni får en uppdaterimng och kanske bilder på mig och Nina om hon går med på att vara med på bild :P

Imorron blir det match mot Mölndal
14:00 i Valhalla B
Spelarmöte

Filmkväll med Jonna hoppas jag :)

Söndag blir nog fika med Kajsa <3 Och ska nog försöka att plugga lite matte, men får se om jag orkar det :P

Hoppas att ni alla får en fortsatt underbar fredag <3 Vad ska ni göra idag förresten??? :P

Dagens kommentar: "Jag e hungrig....."

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

okejokej ;D



om man ser grey's måste man kolla på det andra avsnitter för att se vad som händer näst. Så det är väldigt lätt att bli fäst vid den serien xD

2008-10-03 @ 20:12:24
URL: http://eerikanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0