jadu.

Jag blir bara sämre och sämre men ni får räkna med detta innan jullovet kommer, som det är exakt 4 veckor kvar tills idag. Men i skolan idag blev det en del skratt, slappande och onödiga lektioner. Min franska e sämst i världshistorien och då har jag ändå läst det sen i sexan...
Igår ringde en viss person till mig på engelskan men var tvungen att klicka den, efter många om och men ringde jag persoenen efter 3 timmar och när jag lagt på kändes det som att jag skämt ut mig för all världens framtid, men jag hoppas inte det :P

Ikväll blir det idol, ska ni kolla?

Men först och främst så tittade vi på en sida som de toppat de 100 snyggaste filmstrjärnorna, så jag och några kompisar ska göra våra egna versioner :P Jag med bara tio och tror att de andra ska ta 20 :P
1 e högst och 10 längst ner, börjar med de längst ner och arbetar mig uppåt :P

10. James Franco


9. Orlando Bloom


8. Penn Badgley


7. Oliver James


6. Brad Pitt


5. Matt Czuchry


4. Kip Pardue


3. Chace Crawford


2.  Chad Michael Murray


1. Paul Walker


Vad tycker ni?
Något ni vill ändra på eller lägga till ? :P

Nu ska jag strax titta på Idol. Heja ALICE & KEVIN <3

Kommentarer
Postat av: mikkan

snyggingar ;)

2008-11-21 @ 21:40:58
Postat av: LinaÄ

Du har ju glömt Zac Efron <33 :)

2008-11-25 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0