slöaa

Denna helgen har varit ganska slapp, det har blivit stan och plugg

Gårdagen så spenderades det ungefär en timme på klubbhuset men vi fick ändå inte med oss grejer hem, namntryckaren var på vift ute i onsala så vi väntar med att köpa allt på onsdag så vi har match i valhalla :)
Sedan stan där vi letade jeans, jag köpte en t-shirt som jag bara älskar helt underbar redan <3 Bilder kommer senare på den. Har nu även köpt det jag har tjatat om i ett halvår, ett allkort på friskis & svettis. Och jag tror att första passet blir imorgon med Kajsa <3

Dagen idag har varit seg, vaknade inte förrän elva då jag låg uppe till ett för att läsa färdigt min bok. Läste Tillsammans av Denise Rudberg, hennes ungdomsroman älskar hennes "vuxen"romaner och var bara tvungen att läsa denna med. Blir att börja läsa efterföljaren ikväll :P Mern dagen har även varit plugg det har räknats matte och lästs om genteknik. Nu ska jag försöka skriva lite samhäll även om jag inte har frågorna hemma, annars får jag fortsätta med dem imorron.

Vecka 46 planering:

Måndag: Skola, Plugga samhäll, friskis & svettis pass me Kajsa 20:00
Tisdag: Skola, Träna 18:30-20:00
Onsdag: Resursdag (ingen skola), match mot Partille 18:00


Torsdag: skola, träna 18:30-20:00
Fredag: skola, ska nog vara me emelie


Under resten av denna dag blir det att skriva lite samhäll, slöa och tv:

One Tree Hill 18:05 Kanal 5
Gossip Girl 19:00 Kanal 5
Hemma Bäst 20:00 Tv4

Ska ni tittta på något av dessa program/filmer?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska spela in Hemma Bäst :)

2008-11-09 @ 18:11:28
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0