Segt

Nu e skolan seg, klart jag hade sovmorgon imorse, men bussen var som väntat väldigt full. Det var till och med människor som inte kom med ....
På väg hem från skolan (på andra bussen) träffade jag Linnea och det va roligt att få en liten pratstund med henne. Innan träningen igår träffade jag Malin som jag inte sett sen i juni och Mikkan blev lagom glad att jag va sen, men jag ville ju prata me Malin. Innan det när jag satt på grön på väg hem förbi berzeligatan så såg jag Lina som jag inte sett sen januari, jag har försökt kontakta henne sen dess men jag tror inte att hon vill ha någon kontakt med mig längre.

Träningen igår var ganska rolig, branmansövningen som har börjat bli en vana blir nästan bara roligare och roligare. Vi skulle lyfta tre, jag tror jag lyfte fem (den sista var för att hon ville :P) Mikkan 2 ggr, Lina, Jonna, Sofia :P Jag börjar bli duktig på den :P

Men men jag vill inte bara prata babbel, men jag har varit ganska trött idag och särskilt på sista lektionen. På naturkunskapen satt vi och pratade om gener och så fort något konstigt ord kom så började jag skratta, emelie skämdes nog lite för mig :P sen höll jag på att dö av skratt när vi börjar prata om ögonfärg och hur den bruna färgen dominerar i anlag. Och då säger Emelie "Två mörk hyade fick en smurf"
Svårt att fatta om man inte var med men jag försökte göra allt för att sluta skratta :P

Ikväll blir det nog Bonde Söker Fru 20:00 på tv4 och Grey's Anatomy 21:00 på Kanal 5 

Vad ska ni göra ikväll??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0