idol

Nu åkte ännu en som inte skulle åkt innan johan. Johan skulle verkligen ha åkt idag han är säms, och jag hoppas att alla som röstar på honom inser att han förstör tävlingen. Han kan inte sjunga, så se till att sluta rösta på honom.
Robin B och Kevin var bäst ikväll helt klart, Alice var sådär men som en av mina favoriter så gillar jag alltid henne <3

var det rätt person som åkte ut?
- NEEJJJ, det var det inte



Helgens planer:

Lördag:
Stan me Mikkan (måste köpa jeans och en mössa jag vågar att visa mig i som inte ser ut som att jag har rakat av mig håret..), a-flicks match i valhalla mot kropps. 16:15, Liseberg med Mikkan <3
kort tagit för ungefär 3-4 veckor sedan runt omkring 7:15 på morgonen :P

Söndag: Plugga mycket olika grejer (v.49 som det e 1½ vecka kvar till är en helvets vecka, så det gäller att börja nu). Match mot Heid i heidhallen 16:30

Vad är era planer för helgen?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej, jag gillar Johan :D

Håller med om att Anna inte borde åkt ut, hon är grymt bra! Jag håller på Alice numera, även fast jag saknar Lars.

2008-11-21 @ 22:56:45
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0