Åter igen Förlåt


Nu ska jah sluta att be om ursäkt, jag har faktiskt inte tid att blogga.- Under veckan har jag inte gjort så mycket men endå haft fullt upp :P
I torsdags tog jag det lugnt innan jag åkte iväg och jobbade 14-22:30, blev en del springa upp och ner för trappor. Mycket prat med söta sandra :) och mycket skratt, kommer ihåg en del kommentarer som vissa sa:
" Kan jag ta med er hem ikväll?" Vi fattade noll och han bara: " Jag brukar säga så, kan jag få en kram eller?" :P
"Fan va smal du är!"
"Kan du vara med på ett kort här, sätt dig här" :P
Alltid roligt att jobba, men mina knän gillade inte det. De var spaghetti när jag kom hem så voltaren var ett måste, sen tog det tid att somna eftersom jag väntade på att knäna skulle sluta göra ont....

Igår var det Lager 157 som gällde med mamma och stina. Det blev inte mer än 2 tröjor och en plånbok. Har blivit jätte snål nu när jag tjänar pengar, det e väl som folk säger " När man vet hur det är att slava ihop pengarna är det inte lika roligt att slösa  på just de pengarna" och jag måste nog ta och hålla med :P
På vägen hem blev det gott kaffe, skrattade åt söta mamma som började sjunga och prat med andrea <3
Väl hemma blev det att börja laga mat ocvh packa upp. Vi åkte direkt och handlade innan vi kom hem nämligen. Jag blev satt att göra chokladsås, mmmm... <3
Kvällen blev lyckad med svart pasta och marängsuisse :P Vi hade nämligen Linda, Henrik och Lisa <3 här.

Idag så blir det bio och ska troligtvis eller kanske sova hos älsklingen <3 det var det jag pratade med henne om igår, de hade nämligen beställt 5 biljetter till nya bond, men hennes mamma kunde inte gå så hennes pappa hade sagt "men du kan ju fråga Malin". Så idag ska jag på James Bond- Quantum of Solace, med 4/5 i familjen Lundberg =D

 

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

men det är u inte sant! :O alla killar som tycker det är fjolligt att blogga är sjukt omogna. dom ska vara manliga och gå runt och kalla killar som gör något "tjejigt" enligt dom för bög. Så jävla omoget så man kan skratta åt dom :P



Alla killar do inte vågar på sej bloggandet måste ha det sämsta självförtroendet i världen ;o har jag inte rätt?

2008-11-01 @ 14:13:23
URL: http://eerikanderson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: samma här, hoppas lars åker nästa vecka :P

2008-11-01 @ 14:56:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åååh, jag ska också försöka se nya Bondfilmen! Daniel Craig är ju perfekt i rollen som Bond :)

2008-11-01 @ 15:42:21
URL: http://mickansfilm.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh vill med dit gen! :) va där för några veckor sen, men man kan då hitta fynd där! :)



2008-11-02 @ 10:52:50
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad har Victoria för bloggadress förresten?

2008-11-02 @ 18:27:59
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0