Sprang

Var ute och sprang idag
Haha, jag e typ hur stolt som helst att jag klarade det.
För er som inte känner mig så brukar jag aldrig orka dra mig ut för att springa då jag inte har träningar. Hatar att springa :P Men jag känner att jag ändå att jag borde ha sprungit i alla fall en gång innan träningen börjar på Måndag nu, efter ett uppehåll på 3 veckor ;)
Idag har det även blivit köpt en tunika/kläning som ni kan se på min bilddagbok =)
Nu väntar födelsedagsmiddag för min underbara Mamma som fyller 46 år <3
Grattis Mamma <3

Imorron blir det plugga:

Historia - inför renässans provet på tisdag
Matte - Inför nationella på onsdag
Svenska - Inför diktprovsanalysen på onsdag
Lite Franska (om jag orkar) - Läxa på ett helt kapitel (tor jag :P)

Ha en underbar kväll ute i det underbara vädret <3
Nu bara 33 dagar kvar tills sommarlovet <3

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0