Sovmorgon kan man säga

Nu sitter jag här, skulle egentligen inte göra det. Måste leta upp konflikt till Samhällskunskapen, läsa igenom alla papper till östersjö projektet (har ännu inte fattat om man ska skriva en text och lämna in också eller om det bara är muntligt). Skriva färdigt recensionen till svenskan.
Jag börjar idag 11:55 med Historia i en timme sen slutar jag 13:05
Ikväll är det träning men vet ännu ej om jag ska träna eller ej, har fortfarande huudvärk så vi får se hur det går under dagen. Om jag fortfarande har huvudvärk vid tre tiden så ska jag inte träna. Kan vara bra att vila huvudet om det inte mår bra.
Men nu ska jag ner och äta min nyttiga frukost som jag började med i fredags:
En tallrik Havregrynsgröt
Kaffe med mjölk

Har faktiskt gått ner lite i och med det jag äter till frukost.

Pussar

M.Molin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0