Segis

Hej
Har inte skrivit sen en vecka tillbaka nu.
Det som har hänt är:
Emelie som hos mig tisdag-onsdag, skulle även sovit onsdag-torsdag men hon mådde inte bra
Köpenhamn me klassen: blev bra med presentköp, tråkiga muséer, hört mer fördomar än vad jag trodde fanns mot Christiania av en viss person och mot danskarna.
Hallå liksom jag e 1/8 dansk, och så pratar du shit om dem. Ska alltid vara bäst...
Konferens där det kändes okej ett tag, men efter konferensen var jag förbannad då jag som fiskare inte fick igenom någonting som hörde till fisket. Jag blev nerröstad av de vanliga som bara behöver öppna munnen så får de ett MVG....

Imorron blir det sovmorgon till 10:15, skåpstädning, franska lektions avlsutning där som jag måste gå ifrån redan 15:05, då jag ska på studentmotagning i Lerum klockan 4, ska möta mamma som jag ska åka me inne i stan redan 15:40, så jag måste ta bussen 15:12
Till helgen blir det fira mormor som fyller 80 år. Så jag ska flytta ut ur mitt rum över helgen och in till grannarna.
Städningen av rummet har inte alls gått bra idag.

Skulle tränat idag men jag har ont i huvudet och ont i magen.

2 vanliga dagar kvar i skolan nu, slutar om exakt en vecka :)

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vi slutar den tionde... men vi är lediga nu fram till onsdag :P

2008-05-30 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0