Recensionen e färdig

Nu sitter jag här nere i källaren och arbetar med skolan. Har precis skrivit färdigt min recension till svenskan och hittat en konflikt. Som jag tror jag ska börja analysera imorron. har just nu bara hittat fakta till själva arbetet. Jag valde konflikten med NordIrland. Ni som går i min klass vad har ni valt?
Som ni kanske förstår så tränade jag inte idag, hade fortfarande huvudvärk efter en tablett så det blev vila för mig. På den enda lektionen jag hade idag tittade vi på en film jag redan sett och väntade på att få prata betyg. Men två killar pratade drygt 20 minuter var så det var inte särskilt många som hann.
Om 10 min e det Gossip Girl, nån som ska titta?
Som ni kanske förstår blir denna killen dagens snygging Chase Crawford:



Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag valde Darfurkonflikten, tror jag :P

2008-05-20 @ 20:51:07
URL: http://thislifeihave.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hej,

när slutar ni skolan för sommarlov? Vi slutar tionde :)

Mickan

2008-05-21 @ 16:19:33
Postat av: Mickan

Hmm... jag behövde inte skriva i någon säkerhetskod den här gången, märkligt...

2008-05-21 @ 16:20:24
Postat av: Malin

Vi slutar den 5 Juni :P

2008-05-21 @ 21:24:36
URL: http://mmolin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0