Plugg

Tjena
Orkar egentligen inte skriva men kände ändå att jag behövde uppdatera.
igår var jag me den bästa <3 vi badade, bakade och hade det underbart. på kvälleb var det ju eurovision, jag ville att Ryssland skulle vinna, så jag är glad <3
Idag har det varit plugg:
- Samhäll (konflikten)
- Östersjö projektet
- Naturkunskap (labb)
Har även varit på IKEA, och var ute på promenad. i blomaffären mötte jag Moa <3, och på lejonet & björnen träffade jag min klassföreståndare. träffade sedan Linnea <3

Nu ska jag ut och bara göra något :P
Imorron skola, ska bli skönt att vara i köpenhamn en dag.
Emelie söt ska sova hos mig tisdag-onsdag och onsdag-torsdag, det ska bli jätte skojs <3


Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Mickan

Var det kallt att bada ?

2008-05-27 @ 18:35:57
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: Malin

aa, de sa att dt var 18 grader i vattnet, men det kan det ej ha varit. inne i vid sanden kanske, men icke nästan längst ut på bryggan :P

2008-05-29 @ 17:50:31
URL: http://mmolin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0