Myror och våtmark

Tjenare tjenare

Dagen började me en franska lektion, som var hur tråkig som helst, det enda som var roligt var att den underbara och söta anna <3 satt bredvid mig. Efter det så var det dags för nationella proven i matten, tyckte själv att det gick ganska bra förutom att jag inte kom på ett samband, till den stora uppgiften, men jag försökte i alla fall. Ganska kort lunch, svenska sedan så jag skulle skriva diktanalysen som alla andra gjorde förra veckan, den kändes jätte bra.
Det gick förresten riktigt bra på mitt historia prov om renässansen igår, mikkans IQ piller som jag fick av henne som present i måndags hjälpte :P De hjälpte inte för anna , men det hjälpte för mig.
Efter svenskan i alla fall så gick vi ut för att studera några saker i naturkunskapen, det slutar med att vi blir uppsläpade till en kulle i myra och våtmark och så visar det sig att vi bara skulle dit upp för att kolla på utsikten.

Träningen igår var bra, men jag hade träningsvärk från i måndags så det kändes en del. Vi sprang igår 5 km, styrketräning, backträning. I måndags hade jag först cooper testet i skolan som gick ganska bra, sedan första uppvärmning runt härlanda tjärn och sedan träningen inne. Vi diskuterade även om hur det ska bli nästa år men mer om det kommer upp när det är helt bestämt.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Antingen ska jag försöka läsa "Änglar och Demoner" eller så ska jag börja med min nya bom "P.S. Jag älskar dig".
Imorron e det resursdag, så det blir städning (inför lördagen), sjukhuset (för att ta en spruta) och stan för att byta väska (min nya väska som jag fick på min födelsedag har redan gått sönder...).

Bild från en vacker vitsippa som jag hittade på utflykten :P

image32

God natt

M.Molin

Kommentarer
Postat av: Mickan

Fin blomma!
Det ska bli riktigt kul på lördag! Vi ska ha nationella i matte C snart, om två veckor ungefär. Spännande spännande...not
Mickan Prickan

2008-05-09 @ 17:50:37
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0