"Jag tänker på ägg"

Dagen började med massor av skratt på retoriken då vi skulle ta en sak ur en påse, läraren hade och bara prata om det i en minut. Man skrattade åt alla för att vissa saker var helt sjuka, medan andra knappt kom på vad de skulle säga. Anna körde på att hon svalt den, jag fick en kalles kaviar typ och det första jag säger är "Jag tänker på ägg", så alla börjar skratta. Kaviar e ju gjort på fiskägg....
Lektionen efter blev rolig då alla skulle beskriva filmer mm. Engelskan så var det bara redovisningar på varandras böcker, det gick ganska bra för mig tror jag. Franskan var sådär, men ganska seg då ingen orkade göra någonting.
Bussresan hem får jag två samtal

Ett hemifrån då min syster undrar om hon får låna ett klädesplagg


Och det andra från en i gamla klassen som tydligen hade pratat om min middag imoron på hennes franska lektion så hade en annan i min förra klass undrat om han kunde hänga me, hon hade sagt att hon skulle ringa mig och fråga. Jag sa okej, men att de var lättare om jag visste om han skulle ta med sig nån eller så, så jag bad henne ringa honom och be honom att ringa mig. Men ingen av dem har ringt ...

Så vi får la se om jag får ett samtal under kvällen.

Imorron har jag en del saker jag måste fixa/göra:

Gå till Valhalla och simma 1000m , det e bara att säga till om ni vill hänga på :P
Gå på stan me mamma för att reklamera min väska + köpa en ny, tror att jag ska köpa denna, eller vad tycker ni?
image35
Fixa lite grejer hemma inför kvällen

Köpa lite grejer + hyra film

Middag me de gamla i klassen + några i den nya klassen <3


Men ännu är det ej morgondag än. Ikväll blir det lite mer planering inför imorron och att bara ta det lugnt.

Mickan ville att jag skulle lägga ut en bild på min hund, så det e klart att jag gör det :P

image36

Pussar

M.Molin



Kommentarer
Postat av: Mickan

Gullig vovve!

2008-05-16 @ 16:10:14
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0