Hyllningstal

Nu sitter jag här en fredag och skriver ett tal som ska var färdigt om en vecka.
Nu kanske ni tänker att jag verkligen måste vara en pluggis som alltid gör allting i god tid, men nej det är jag inte. Jag hade egentligen tänkt vänta med detta talet men blev lite pressad då mina kompisar e färdiga med sina tal. Kan inte lägga ut talet här inne förrän på fredag kväll när alla har hört det, men jag kan bjuda på en mening:

Tillsammans har vi diskuterat livets stora frågor, vart där när sorgen inträffat och gråtit ihop på filmer som Pearl Harbor.

Börjar bli lite nervös inför imorron. Har ingen aning varför faktiskt. Kanske e nervös för att jag inte ska orka. Det blir att gå upp ca kvart över sex, så för att jag ska orka får jag nog slänga i mig en del kaffe. Ska försöka att lägga mig innan tolv idag, men jag brukar inte lyckas med det.

Dagens låt: I want you to want me - Cheap Trick

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0