Huvudvärk + resume

Tjenare tjenare
Gick hem från skolan efter första lektionen idag då jag hade huvudvärk, frös (även om jag hade varma kläder) och kände en klump i halsen som att jag skulle behöva spy När jag kom hem sov jag i ca 1 timme och drömde om en person som jag egentligen inte ska drömma om. Ingen aning om varför jag drömde om honom. Idag efter att jag sovit hade jag bara huvudvärk tog jag det lugnt vid tv:n, skrev färdigt talet och började på recensionen. Mina föräldrar tror att jag känner mig så här i och med att det va ganska kallt igår då vi spelade Aranäs Open som det kommer en liten slutsats på nu :P

Aranäs Open 17-18 Maj 2008

Gruppspelsseger - Slog historia då vi var det första flick laget i RIK som vunnit en grupp
Gjorde 13 mål/5 matcher
Vi kom till A-semi - Alltså vi blev utslagna i A-slutspelets semifinal, så man kan säga att vi kom delad trea :)
Efter helgen har jag nu fått:
två blå naglar
en svullen stor tå
blåsor på fötterna
och träningsvärk i vaderna :P

Imorron börjar jag skolan 11:55 då samhällskunskapen är ett självständigt arbete som man kan göra hemmaom man vill :P
Imorron blir det träning om jag inte har kvar min huvudvärk, om huvudvärken är kvar = ingen träning för min del

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0