Förbannad

Dagen idag börajde ganska okej med massor av östersjöprojekt arbete, har bara suttit och läst genom kristdemokraterna politik angående fisket. Börjar bli ganska trött på det, men nu e det bara en vecka kvar tills vi ska ha konferensen. Börjar bli nervös men jag har ju Anna och Nina i samma grupp. De har första konferensen, men jag ska jobba med dem tills slutet då jag bara kan förbereda själv. Efter det var det Historia och vi hade betygssnack, jag fick reda på att jag ligger mittemellan två betyg och måste göra en kompletering. Och gissa när jsälva provet är, om exakt 2 veckor. JAG SKA HA HISTORIA PROV 7:30 SAMMA DAG SOM VI SLUTAR SKOLAN.  Fattar ingenting då jag har fått samma betyg på nästan allt. Och det blev inte bättre när en viss person gav en dum kommentar så att jag kände mig hur dålig som helst.
Träning ikväll, är inte alls sugen på att träna. Men jag känner ändå att jag måste.


Imorron ska jag till Andrea efter skolan : då jag ska sova hos henne, träffa valpen  och bara umgås <3
Lördag bli Andrea och Eurovision Song Contest
Söndar blir PLUGG av:
Östersjön
Labb
Samhällskunskap - Konflikt


Pussar

M.Molin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0