Bråk mm.

Snacka om vanlig men ändå ganska konstig kväll.
Först börjar det som vanligt med att jag tar det lugnt, köper godis. Äter födelsedagsmiddag och efter några timmar är det dags för min gulliga mormor att gå hem. Jag blev tillfrågad om jag ville ta en promenad me henne ner till hållplatsen, och det e klart att jag gör det :D Mormor, jag och Molly beger oss då av ner till det så kallade Sanktas, som på helgkvällarna brukar vara fullt av lite halv fulla fjortisar. Idag när vi kom ner hörde jag direkt att det pratades om ett bråk men brydde mig inte mer om saken. I väntan såg jag först en jag kände igen som jag tror "har" varit tillsammans med en som har gått i handbollen, han verkade känna igen mig med. När spårvagnen är på väg att komma och mornor skall gå på tar det ett tag då fjortisarna inte vet om de ska på eller ej. Det kommer fram en kille och vill hälsa på Molly som jag blev glad över att hon reagerade så som hon gjorde och drog sig undan. Men hon blev så rädd så hon kom in i sidan i sopptunnan. Stackars gumman :) När jag går därifrån ser jag att bråket som snackades om börjar, tjejerna började knuffa på varandra och så. Var ganska glad att jag ej stod kvar på hållplatsen. Vägen hem blev lugn, med musik i lurarna. 
Har nu sjungt lite sing star . Och nu blir det lite läsa i sängen. Jag läste igår hälften av historia sidorna innan jag la mig, oh idag när jag skumläste igenom det så kändes det som om jag kunde nästan allt. Så ska försöka att göra samma sak idag.

Men Godnatt alla <3

Pussar

M.Molin 

Kommentarer
Postat av: Mickan

Nää, stackars lilla Molly :)

((()))

'.'

())
(()()(()

det där skulle föreställa din vovve :P Kan du inte lägga upp en bild på henne?

2008-05-09 @ 17:54:16
URL: http://mikkaela.blogg.se
Postat av: Mickan

oj, det blev inte lika bra när man skickade iväg det:P

2008-05-09 @ 17:54:42
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0