17 idag :D

Tjenare tjenare

Snart e  man 17  år då. Klockan 18:39 blir jag 17 :D
Men jag ska börja med att ge er lite bilder från stan igår då det blev köpt present till mamma och ett linne :P
image23
image24
image25
image26
image27
image28
image29
image30
image31

Dagen igår var jätte bra, med stan me galningarna <3 och cortegen på kvällen. Tog ca 150 bilder på cortegen men orkar ej lägga upp dem här :P

Idag så fyller jag som sagt år , jag har fått:

Minneskort till mobilen
Sing Star skiva
Ny mick
Boken: P.S Jag älskar dig!
Filmerna: "Mitt liv som en popstjärna" och "Tonårsliv"
Örhängen
Biljett till Sing'in in the rain
Diadem, tofsar
Trippel skiva med absoulte 90's
Väska

Kvällen blir födelsedags middag och SM-finalen i handboll herrar :P

Imorron ska jag vara med min underbara älskling <3<3<3

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0