Två lektioner idag

Hallojs
Idag vaknade/gick upp tio över sex. Lite stolt faktiskt hade bett mamma att sätta på kaffe till mig så efter att jag duschat satte jag mig med 2:an och 3:an av dagens GP i handen, åt smörgås och drack kaffe. Denna gången fcik kaffet mig verkligen att komma igång :P Jag gäspade inte en enda gång på redovisningen.

Idag
Vaknat
Redovisat
Haft historia
Tagit bussen hem
Kokat makaroner
Chattat :P
Promenad

hahha, det var mer eller mindre en sammanfattning av vad jag har gjort tills nu. Jag slutade efter historian, den slutade 10:30 :P så jag var hemma redan 11:15 ungefär. Då kokade jag som sagt makaroner och åt köttfärsås, satt vi datorn. Chattade med roliga männsikor <3 Tagit promenad med den sötaste hunden i världen <3 Och nu sitter jag häroch skriver + att jag kollar på Christine på femman :P

Sen e det dags för:

Gilmore Girls
OC - kanske
Träna 18:30-20:00
Private Practice

Är inte sugen på att träna, tränaren vi ska ha ikväll. Träningsstilen e helt konstig för migg.......

Pussar

M.Molin
#7
H6


Kommentarer
Postat av: Anonym

"trogna läsare som både läser och kommenterar mina inlägg" hahahaha har det gått bra med det?

2008-03-13 @ 15:47:52
Postat av: Moa

jag är den trognaste läsaren av alla :D

2008-03-13 @ 17:19:05
URL: http://revolver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0