Tal snart

Ska om ca 45 minuter hålla ett tal för ca en tredjedel av klassen :P Jag ska under talet prata om bland annat arbetsförhållandena som finns nere i Sydostasien. Det som jag börjar bli nervös över nu är att vi under redovisningen ska filmas, detta hör till teoriken. Det positiva med dagen är att jag slutar efter redovisningen. Jag sluatr alltså 12:00 =D
Imorgon behöver jag inte ens gå til skolan =D Lärarna som vi skulle haft i mirgon är en del av dem i New York, plus att vi avslutyar projketet som vi håller på med i de andra ämnena idag. Imorgon är även en annan stor dag, jag åker till Holland me laget. Fatta vad jag har längtat och nu är tiden kommen <3

Gårdagens kväll innebar match då vi spelade borta mot Aranäs:

Aranäs 2 - RIK 1
  16          - 23


Under matchen fick jag ett gult kort, la inget mål men spelade förhållandevis bra i försvaret :P

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0