Resfeber

Asså jag håller på att bli galen, har jätte mycket resfeber just nu. Måste göra någonting hela tiden för om jag slutar så håller jag på att bli galen. Har aldrig varit det innan men det e för mig som att vara mega rastlös!! :P
Nu e det ca 2 timmar kvar tills vi ska träffas där uppe, bussen går 23:00, längtar så otroligt vill bara komma iväg <3 Jag ska ju åka med alla snyggingarna ikväll <3 Hela snygga laget <3 Eller vad tycker ni (innan fotograferingen i höstas), klart vi e snyggast :

image8
Bäst i världen <3

Nu ska jag bara komma på att göra någonting tills klockan blir 21:40 så att jag kan träffa alla snyggingar <3

Nu drar jag snart ut till utlandet med snyggingarna, vi kommer att regera där med <3

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer
Postat av: Moa

ASSÅ SERIÖST JAG DÖR DET HÄR SKA BLI SÅ JÄÄÄVLA ROLIGT SVÄR PÅ ALLT OMGOMGOMG KAN INTE SITTA STILL :D ses snart! PUSS

2008-03-20 @ 21:10:00
URL: http://revolver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0