På mammas jobb

Tjena
Sitter just nu och skriver från min mammas jobb. Efter att jag skrivit det senaste inlägget så hade jag historia lektion. Och varför känns det som om dem undviker mig. Så som de ställer sig bortanför mig, så som dem beter sig. Hur ska jag bete mig? Trodde att jag skulle slippa sådanna männsikor nu men nej. Innan bussen kom, mötte jag dem i entren och frågade varför de inte gick till terminalen, svaret jag fick var "Vi orkar inte!". Och då hade dem innan det, även om de visste att jag också skulle med bussen bara gått ifrån lektionen utan att bry sig om mig. Anna, jag vet att du inte är en sådan person men det känns som om det finns två personer som alltid får som dem vill. Jag är inte en av dem.
Efter att jag kommit ifrån skolan satte jag mig på bussen, det var en ganska lugn åktur och på korsvägen struntade jag i att säga hejdå till dem jag e med, de beter sig dumt mot mig så varför ska jag vara snäll tillbaka?
Tog sedan spårvagnen till svingeln där jag tog bussen upp till Sjukhuset för att ta en spruta. Satt och väntade i ca 30 min. Och som ni kanske förstår så åkte jag ner till mammas jobb efter att jag varit där. Sitter nu här och skriver och väntar på att Fanny ska ringa så att jag kan åka upp till henne <3

Ikväll är det möte med handbollen, undra vad vi kommer att prata om:P?

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0