Möte

Hej igen
Tredje gången idag jag borde slå rekord nu. En gång i skolan, en gång på mammas jobb och nu :P
Jag känner mig verkligen jätte duktig. Men i alla fall efter att jag uppdaterat hos mamma så åkte jag upp till Fanny där jag var med om alla hennes klädbyten hahah... Sedan lagade vi lite mat, snackade som vanligt och tog bussen upp till hallen där mötet skulle äga rum. På mötet delades vi in i grupper med lagkaptenerna där vi skulle svara på några frågor om ställningen i laget och tränarna. Man fick ut ganska mycket delade svar i alla frågorna. Fick även reda på lagindelningen till Holland. Jag kom med båda två som jag hade skrivit :)
Efter det så såg jag lite på matchen, det verkade gå bra för snyggingen i a-pojkarna. eller vad säger du annie?

Sedan var det bussen på väg hem. Väl hemma kolla på Gossip Girl och nu påandra avsnittet av den nya serien "The starter wife". Där det e en riktig snygging med :)

Har studiedag imorron, ska bli skönt pallar inte allt..

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vet ju inte om det gick bra för honom men snygg e han , det kan jag inte säga annat ;) (A)

2008-03-12 @ 17:11:58
Postat av: Mademoiselle M

SNYGGROBERT :D

2008-03-13 @ 00:47:01
URL: http://MademoiselleM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0