Holland Ikväll

Nu e det ca 10 timmar tills vi ska träffas. Ikväll 23:00 går bussen till Holland <3 Ska bli så otroligt roligt, jag fattar inte hur mycket man kan längta men det gör jag verkligen. På schema denna dag står

Vårdcentralen- ska se till att efter nu 5 veckor få bort mitt lock på höger öra
Promenad + fika me Mikkan <3
Packa handbagaget -
som necessär, bok, mp3, mobil, mobillladdare, kortlek, pengar, kamera, vattenflaska
Ta det lugnt och bara vänta på att klockan blir ca 21:40 så att jag kan åka upp till hallen <3

hahha, kom på att jag har glömt att lägga ut dagens snygging. Så här kommer en jag hittade på datorn :P

image7

Motivering: Kim i Andra Avenyn, så snygg e han <3

Nu blir det troligtvis ingen mer uppdatering innan jag åker, men på tisdag e jag hemma igen så då blir det uppdatering med vad som hände på resan och hur allting gick :P

Pussar

M.Molin
#7
H6


Kommentarer
Postat av: Mickan

Fin blogg Malin!

2008-03-20 @ 19:03:08
URL: http://mikkaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0