Gäst tränare på gårdagens träning

Tjenare
Skulle egentligen skrivit detta när jag kom hem igår men det blev liksom inget av. När jag kom hem var det Private Practice som gällde. Men detta inlägget skall mer eller mindre vara en beskrivning av träningen igår.

Jag kom som vanligt dit me bussen, åkte me Mikkan och Jonna <3 TRäningen började med att vi skulle värma upp med att springa, kasta upp bollen i luften och hoppa upp och ta den. Kasta upp bollen och sätta oss ner och ta den. Sedan dags för lite styrka 20 sit-ups och 20 armhävningar. Sen blev det samma grej som det var förra gången med att springa i en ring och hålla bollen över huvudet, efter ett tag så har man så ont i axlarna så man vet inte vad man ska göra. Efter det var det lite streching och sedan dags för lite passningar. Jag passade med Lina och vi var helt klart bäst på att passa eller vad säger du? Jag skabblade bort bollen hela tiden. Sedan var det lite målvaktsuppvärmning i en annan stil än vad vi brukar göra men denna stilen var nästan roligare. Sedan lite spel tre mot två, och om man missade målet så skulle man göra 3 armhävningar. Sedan skulle vi öva dt här med linjerna, vilka tecken de gör och så. I början funkade det inte alls för mig, men jag e ju inte skytt. Men sen gjorde jag en ganska vanlig grej att Moa spärrar och jag kommer framför hennes försvarare och bara lämnar över bollen i handen på Moa som skjuter. Fick beröm av Janne, linneas pappa som var där som gästtränare då ingen av de andra kunde komma. Resten av träningen var det bäst lite små övningar vi gjorde. Men när vi gick ifrån träningen kände man verkligen att man verkligen hade tränat, man var trött och utarbetad i muskler på ett skönt sätt. Man hade verkligen tränat =P.

Skolan idag var rolig. Började ca 10:15och då övade vi lite inför den nya uppgiften på projketet argumenterande tal är den nya uppgiften. Hela engelskan som var efter lunch satt jag och Emelie och skrattade med varandra och även med vår engelska lärare som beklagade sig över allt som skulle rättas. Franskan sen då jag inte kunde sluta skratta + att jag fick ett sms som jag inte visste hur jag skulle tolka, men som vanligt kunde jag bara skratta :P
Ikväll blir det Let's Dance, Mr & Mrs Smith och Numbers. Hoppas att ni alla får en rolig och trevlig kväll :)
Ni får gärna lida me mig, imorron har jag träning 10:00-12:00, så jag stiger upp redan 8:00, medan ni som inte har träning kan gå upp när ni vill =P Men det ska ändå bli skönt att träna.
Ska troligtvis vara med Andrea imorron, Je t'aime <3

Pussar

M.Molin
#7
H6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0