Tjörn

Ikväll runt tio tiden så drar jag iväg till tjörn, som ni vet om ni läste mitt tidigare inlägg ska vara där i två veckor. Gårdagens kväll spenderades i Scandinavium med mormor och stina tittandes på musikalen Singin'in the rain, den e verkligen värd att se. Såg filmen idag som vi har hemmaoch musikalen e mycket bättre. La även märke till att han som spelar Cosmo i filmen liknar en kille  på landet både i utseende och personlighet. Vi vår la se om du har förändrats nu Alex. Volleyboll denna sommaren på kolonin e ju bara ett måste.
Ska även försöka att springa minst två gånger i veckan då jag hittade en runda förra året på ca 5 km. Mp3:n är nu laddad me bra musik för att kunna springa ensam. Denna sommaren ska jag försöka att hålla min kondition, vi får la se hur det kommer att gå :P
På Tjörn bor vi i närheten av ett samhälle som heter Kyrkesund :P För er som undrar. Hoppas att den söta tjejen 8 km ifrån mig kommer att vara på landet, så får jag ju träning när jag cycklar till henne :P

Bild med mig i huset på Tjörn:
 Bilden är från 2005

Se nu till att ha en underbar sommar <3
Jag kan som jag sa i tidigare inlägg nås på mobilen hela sommaren <3

Pussar

M.Molin


Kommentarer
Postat av: mickan

Ha en härlig sommar, vi ses kanske på Tjörn! :-)

2008-06-22 @ 10:55:31
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0