Sommarlov solen e så skön

Tjenare alla sommarlovs människor
Eller rättare sagt jag hoppas att alla har fått sommarlov nu. Har redan för att vänja mig inför sommaren börjat undvika datorn, men kände att det kunde vara bra att uppdatera bloggen nu när jag ändå hade lite tid. Det har hänt lite grejer men inte jätte mycket.
Det som har hänt är (kortfatttat):
Jag har fått Sommarlov, förra torsdagen den 5 Juni
Jag har bränt mig ordentligt på ryggen
Jag har badat
Vart på skolavlsutnig på gamla skolan
Ätit glass på lejonet & björnen
Träffat hundvalpar
Tagit det lugnt

Ikväll skall jag iväg till Skandinavium och titta på musikalen Sing'in in the rain, med min mormor och lilla syster. Ser verkligen framemot kvällen.
Min planering för sommaren ser ut så här än så länge (det e vecka 24 nu :P):

v.25-26 Tjörn
v.27 Hemma för att titta på Partille Cup, tror jag :P
v.28 Sjuntorp, tror jag ;P
v. 29-33 Jobba på Kallebäcks ålderdomshem
Slutet av v 33 Flatön me familjen

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P Börjar ju skolan redan den 18 augusti...

Ha ett underbart somarlov alla, och hoppas att om ni vill ha tag på mig så når ni mig på min mobil hela sommaren :P

Många sommar pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0