Underbar helg

Nu hemma efter en helt underbar helg med underbaraste Lisa. Igår var vi på stan Lisa köpte en super gullig kläning och jag köpte en kjol. Vi tog mycket foton med våra nya kläder idag som snart kommer att komma upp här på bloggen.

Ikväll ska jag vara med Klara <3 som jag inte har träffat på hur länge som helst. Hon ska troligtvis komma hit. Ska även försöka att gå och lägga mig så att jag känner mig utvilad. Inatt sov jag lite mer än 10 timmar så jag är utvilad nu, men imorron blir det att gå upp klockan 6:15, då jag ska joba imorron från 8:00-16:30

Hoppas att ni har haft en underbar helg <3

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: mickan

Fin bakgrund du har på bloggen! Vad gör du på ålderdomshemmet? Är det Klara jag känner också? Hälsa isåfall =)

2008-07-20 @ 19:00:55
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Titel: Wild horses, Artist: The Sundays.

2008-07-22 @ 12:12:48
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0