Ullevi

Jobbade på ullevi bruce springsten konserten både fredag och lördag, dagarna var roliga med mycket skratt och roliga människor. Lördagens arbete blev mer springa in och ut ur köket för att hämta mat och vara roade av alla VIP gäster på andra våningen, bland annat Lasse Kroner och Ingvar Oldsberg. Fredagens kväll blev inte alls sen, vi checkade ut  23:15. Men dagen därefter blev det, vi var fyra stycken som skulle erbjuda oss att stanna och såklart erbjuder sig pappa så vi blev kvar. Jag ställde mig inne i köket för att hjälpa den ensamma diskaren, då jag torkade gafflar och knivar i ca 1 timme. Sen blev det städning av köket och vi begav oss inte därifrån förrän 03:00 och då svävade mina fötter av värk, hade svårt att somna när jag kom hem då jag hade så ont i fötterna.

Söndagen och denna morgon spenderades hos Andrea <3 där vi tittade på en film som jag satt och grät till "A Walk To Remember", underbar film. Och "Raice your voice" som jag har sett innan men som alltid är lika underbar. Vi tränade även lite styrketräning, rev bort golv i hennes nya rum mm. Denna dag hos henne blev kort(alltså denna förmiddag) då vi inte vaknade förrän omkring elva, jag behövde vara hemma till ett för att kolla upp busstider till landet imorron, ska till min farmors land i Sjuntorp imorron där mina syskon redan är. Ska även putsa skor för ikväll blir det jobb igen på matchen mellan IFK - Helsingborg

Hoppas att ni alla har ett bra sommarlov, det har i alla fall jag :)

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: mickan

hej, vilka roliga sommarjobb du har! Hur fixade du dem? Jag har ett kul lov jag, sitter och pluggar mycket :P

2008-07-08 @ 23:55:51
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: Asall

Ha en bra kväll!

2008-07-12 @ 19:35:02
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: matilda

ha en trevlig kväll :)

2008-07-12 @ 20:31:42
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0