Tuck Everlasting

Har nu kommit hem från landet för att jobba på vardagarna fyyra veckor fram över på Kallebäcks ålderdomshem.
Men jag ska även dra upp en snygging till er alla där ute. Såg filmen Tuck Everlasting igår, visades på 4:an. Jag grät i slutet av den men där var det i alla fall med en kille som jag tyckte var jätte söt, snygg vet jag inte, men otroligt söt.

Jonathan Jackson


Under jobbet på Ullevi i måndags träffade jag bland annat min gamla tränare i handbollen Jessica, Tobias Hysén (snygging), Henrik Larsson :) och massor med andra trevliga spelare som verkligen åt som hästar. Inte jätte roligt i månags men det flöt ändå på. Vad jag vet just nu blir det jobb på Ullevi den 20 Augusti då det är landskamp mellan Sverige och Frankrike. Hoppas såklart att spelarna äter där uppe sen så att man får träffa alla snyggingar i dt svenska landslaget, vem vet det kanske finns någon snygging i det franskan med :P

Ha det underbart i det konstiga vädret, det e konstigt väder i Götet i alla fall :P

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Malin :)

Har en ny blogg nu^^ :) /Emma

2008-07-13 @ 21:37:22
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: mickan

Jag såg också Tuck Everlasting! Den var jättebra ju.

2008-07-14 @ 19:57:50
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0