Test

Jag har blivit utmanad av Moa
Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.
1. Vad gjorde du för 10 år sen?

» Gick på Böskolan
» Tyckte att skolan var rolig 

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
» Fixa matlåda inför morgondagen
» Dricka äcklgt te för att lindra halsen
» Prata i telefon
» Vila upp mig inför morgonens jobb
» Ta det lugnt

3. Godis jag gillar
» Choklad <3
»  Glass <3
» Sura godisar 


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
» Köpa egen tv
» Skaffa lägenhet
» Skaffa ett landställe på Tjörn <3


5.  Städer/orter som jag bott i
» Göteborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0