Snart <3

Snart träffa Lisa <3 Hon är just nu på bio ska ner och möta henne efter att hon har ringt till mig :P
Kvällen har flytit på med mat och lite film (X-men). Har även pratat med min syster i telefon som jag inte har träfat sen i söndags och även pratat med mamma.
Min mamma, syster, tvillingbror och hund är på landet, medans jag och pappa är hemma i stan och jobbar. Men pengar är alltid bra att ha :)
Berättade jag tidigare att min kollega Erika bakade hur god banankaka som helst på jobbet idag, som fick bli en liten avslutning på min första jobb vecka. Slutade nämligen precis efteråt och skulle cykla hem.
Cykelvägen till jobbet i morse gick bra, men när jag hade kommit till skårsplatsen började det dugga och när jag sedan stod i cykelskjulet på jobbet så började det att ösregna. Så jag klarade mig undan regnet förhållandevis.

Se nu till att njuta av helgen alla ni som jobbar och
Ni andra ska bara se till att njuta av både sommaren och ledigheten <3

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: mickan

Hur är jobbet?

2008-07-20 @ 10:13:30
URL: http://mikkaela.blogg.se/
Postat av: mickan

mmm, banankaka, gottgott!

2008-07-20 @ 19:01:45
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0