Jobb

Ikväll gäller det:

Första Jobbet på Ullevi
Första konserten (ska ju jobba men ändå :P)
Första gången jag serverar förutom hemma

Det ska bli riktigt roligt, hoppas att kvällen blir som jag hoppas och att jag verkligen trivs på jobbet. Fick red på att en jag känner ska jobba på samma ställe så jg har någon att prata med i alla fall. har ju pappa med men ändå. Det blir även klädkod ikväll svart byxor/kjol och vit skjorta/blus .
Hoppas att det blir roligt ikväll, skriver mer om det imorron. När jag sovit ut och innan jag ska dit och jobba igen. Ska även ner för att titta på matcher imorron så vi får la se hur det går med uppdateringen.

Pussar

M.Molin

Kommentarer
Postat av: mickan

Oj, vad jobbade du med? :)

2008-07-05 @ 15:03:01
URL: http://mikkaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0