Ikväll?

Tjena igen :P
Vad ska ni alla hitta på ikväll?
Jag hade t'änkt att göra som nästan alla andra kvällar denna veckan att ta det lugnt och bara sitta och slappa vid tv:n. Ikväll kommer mina syskon, mamma och hund hem. Har inte träffat dem på lite mer än 1½ vecka. hahha, har längtat mest efter hunden :P

I alla fall jobbet idag kändes segare oh jobbigare då jag blev insatt på en avdelning där det kändes som om allt skulle göras samtidigt, alla skulle upp samtidigt och äta frukost samidigt mm. Har även pratat med chefen om extra jobb på helgern efter att min period är slut, så jag får la se vad hon säger. Som jag kanske har sagt innan så har några i den ordinarie personalen lovordat mig lite :P Det ända jag kan göra är att tacka :)
Imorron blir det sista dagen på jobbet för denna veckan.. På kvällen imorron ska hela familjen åka upp till min systers kompis familj, till något ställe där de har hyrt ett hus och vara där hela lördagen. Lördag kväll åker vi till sjuntorp och sedan åker jag och pappa därifrån på söndag kväll.
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0