Godnatt

Imorron e det jobb igen som gäller 8:00-16:30, men efter jobbet ska jag träffa snyggingen som jag har längtat efter jätte mycket. Hon ska komma och möta mig vid sankt sigfrids plan. Vet inte om jag ska cykla eller ta bussen imorron, jag får se lite beroende på väder och ork.
Igår kväll hade jag svårt att somna så det passade perfekt att morden i midsomer var ett dåligt avsnitt idag så man känner inte riktigt något krav att titta på det. Så nu ska jag ta fram kläder inför jobbet imorron och sedan lägga mig i sängen och läsa min bok.

Har inte riktigt varit på humör denna eftermiddag då jag är ordentligt trött från jobbet idag + för lite sömn. Så jag kan babbla på om oviktiga saker, men det förra inlägget jag skrev är ett som jag ofta kommer att tänka på. Och speciellt under lov då jag känner av det som mest.

Citering av bibelns Gyllene regel: "Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad"

Det var allt för mig idag

GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: kontakta emelie

2008-07-17 @ 12:06:14
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0