Första jobb veckan avklarad

Nu är första veckan avklarad, det känns som om jag har varit där i flera veckor. Men jag trivs jätte bra med både personalen och de "antika" männsikorna som min syster kallar dem. Efter arbetsdagarna e jag hur seg som helst, orkar knappt göra någonting. Jag tror att det kommer att bättra sig inför den kommande veckan då jag har kommit mer i fas.

Denna helgen ska jag umgås med sötnosen Lisa. Har inte träffat henne på jätte långe så det ska bli roligt.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, Lisa kommer hit lite senare för att sova här och sedan ska jag sova hos henne imorron<3

Hoppas att ni alla får en underbar helg <3

Pussar

M.Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0