Beröm

Idag har jag som ni kanske vet jobbat från 08:00-16:30 då dagen började med att folk glodde när jag kom cyklande i träningsshorts, randiga strumpor och fliströja när det var ca 14-15 grader ute. Men när jag väl kom fram till jobbet blev det att byta till det lite varmare jeans och t-shirt o att börja jobba såklart.
Under dagen har jag:
Höjt rösten
Prövat mitt tålamod
Skrattat mycket
Idag fick jag även beröm av att jag är så duktig enligt några ordinarie och de frågade om jag hade tänkt söka extraarbete där, det jag svarade var att jag tror att jag ska göra det. Nu känns det positivare om jag vet att de gillar mig och att de tycker att jag gör ett bra jobb.
Sedan när klockan blev halv fem hade jag ett jobb att slutföra så jag gick inte därifrån förrän ca 10 min senare. Det blev en ganska skön cykeltur hem.

Nu har jag precis ätit och sitter och tittar på film, som ni kanske förstår så sitter jag md datorn i knäet (pappas dator närmare bestämt). Ville inte sätta mig på min för då kommer jag sitta på msn och bli fast där i flera timmar (denna datorn har inget msn :P)

Ändrade även idag mina arbetstider i och med att de behöver mr hjälp på morgonen än i slutet v dagen, eftersom det knappt är något att göra efter lunch. Så nu mera ska jag jobba 07:30-16:00, har ändå inga problem att gå upp på morgonen så en kvart spelar inte å stor roll i och med väckningstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0