Segis dag - Idolfinal Ikväll!!!

Tjenis
Riktigt jävla seg dag idag, började klockan 8 var det lucia tåg i skolan, fint men jag e ju sån att jag vill att alla lucior ska ha långt hår. men men efter det franska där vi sjöng (haha ganska falskt) och gjorde julkort. På matten jobbade vi vidare med allt jag fattar matten kan ni tänka er.
Sen stod 3 timmars håltimma framför mig innan prov.  Under den:
Tappade jag bort mitt lånekort
Köpte ett nytt kort
Lånade om boken
Skrattade :P
Läste lite Org & Led.
Snackade
Sen var det dags för prov, tror att det gick bra. Satt tills det var typ tre minuter kvar, sitter aldsrig så länge på prov så nu får vi hoppas att det går bra, hoppas!!!

På vägen hem åkte jag förbi Mikkan och hämtade matchstället + "Om jag kunde drömma" som jag ska låna av hennes syster innan vi ska och titta på den på bio nästa vecka :) Träffade Jannica, har saknat dig jätte mycket <3, på vägen till redbergs. pratade lite med henne och väl hemma hade klockan redan blivit halv sex.
Tittade på tv och nu ska jag snart äta. Sen e det dags för idol-final
Ska ni titta?
Vem hejar ni på i så fall?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag ska se sista halvtimman som börjar om tio minuter!!

2008-12-12 @ 22:09:33
URL: http://mickansfilm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kevin vann ;)

2008-12-12 @ 23:17:36
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0